Pitkään aikaan emme ole nähneet, toverit.
Toivottavasti kykenette antamaan sen minulle anteeksi.

Kaikkea jännää on tässä kyllä tapahtunut. Pikaiset puolen vuoden kuulumiset:
-    Minä ja Miki vuosi kihloissa
-    Lukion kevät meni aika huonosti, olen aikeissa vaihtaa Salon aikuislukioon
-    Roope muutti pois kotoa
-    Rilla elää Tampereella
-    Sain uuden huoneen ja sinne uudet tavarat
-    South Park on ihmeellinen
-    Finn/Animecon 2011 Turussa Mikin kanssa
-    Tapasin Kertun (tätini eksän) kahden vuoden jälkeen (majoituimme hänen luokseen Mikin kanssa conin ajaksi)
-    Saimme (minä ja Miki) uusia kavereita a-conista. Kyle, Damien ja Butters.

Ja siinä taisi olla kaikki tärkeä.
Lähitulevaisuudessa näemme Kylen, Damienin ja Buttersin uudestaan ja menemme elokuviin heidän kanssaan (Herra Popper ja pingviinit). Mikin iskän ja joidenkin muiden kanssa EHKÄ Linnanmäelle, ja jossain vaiheessa anopin, Jaakon ja Mikin kanssa Tropicarioon ja/tai Korkeasaareen. Jeejee.

Salaa mielessäni toivon, että äiti ja anoppi tapaisivat vielä tämän kesän aikana.

Lähden 8. päivä kotiin hoitamaan kouluasioita ja 10. päivä menen Halikon lukioon sanomaan kaikille IN YER FACES, I HATE U ALL AND I’M GOINGHOME.
En malta odottaa.

Ja odottamisesta puheen ollen, MINÄ HALUAN TUHTI-KARHU PEHMOLELUN.
Onko niitä enää missään?
Ei ehkä.
Pitääkö tilata ulkomailta?
En millään jaksaisi.
Liikaa vaivaa.

Kiitos taas kun jaksoitte lukea, toverit. Vaikka tätäkin lukee ehkä yksi ihminen. Jee.

Adieu.

- Haikeri